Very professional salon! Friendly understanding ladies ❤️
Behandeling door Ionica•Medische pedicure
Tilly•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was aardig ongerust omdat ik twee lelijke plekjes op mijn nagels had. Alles is heel grondig schoongemaakt en hersteld. Ontzettend fijn dat ik diezelfde dag nog terecht kon voor hulp.
Behandeling door Ionica•Gellak manicure
Wilma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon. Het is schoon en Ionica is heel vriendelijk en werkt snel. Het waxen was snel klaar en is netjes gedaan.
Behandeling door Ionica•Vrouwen harsen - benen
Maja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor twee nieuwe nagels echter ik kreeg een vulling waardoor de nagels nu veel te dik zijn.