Absolutely beautiful manicure with gel polish by Michaela I’m very happy with results. Very professional, nice atmosphere in the studio as well. I’m definitely coming back!
Manicure
Antonina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega fijne salon! Echt heel goed geknipt en ze zag meteen wat er goed paste bij mijn haar en gezicht. Ik heb mijn vaste kapper gevonden :D
Styling door Ionica•Vrouwen knippen
Anne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
All was super good!
Medische pedicure
Anneke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nika is very fast, efficient and discrete. She did an amazing job with my nails!
Behandeling door Nika•Nagelversteviging
Petra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice and cozy atmosphere, good quality manicure and professional advise. Will come back!