Mijn eerste behandeling bij Lauren en mijn nagels zijn zo mooi geworden! Ze neemt alle tijd om je nagels goed voor te bereiden, geeft uitgebreid advies en stopt pas als het resultaat perfect is! Gelijk een nieuwe afspraak ingepland!
I.M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
O.P.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gorgeous biab by Lauren, and a lovely time as always!
S.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lauren is a professional and she creates a warm atmosphere in her salon.
J.N.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke behandeling weer met prachtig netjes resultaat. Vele keuze uit alle denkbare kleuren! Top meiden in een mooue salon! 😊☀️