Prachtige nagels en gezellig gesprek met goede adviezen, zeer aan te raden!
Behandeling door Lauren•Builder gel manicure
Nicky•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nagels van Alexandra! Aardige, lieve en gezellige meid. Werkt heel nauwkeurig en geeft je mooie nagels. Ga zeker nog een keer naar haar terug :)