Absolutely love my nails and I had a refreshing facial. The vibe is so nice and just such a wonderful experience
Lauren•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ja in een woord fantastisch!
Irene•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice
Karolina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig!! BIAB en mooie designs 🙏❤️
Evita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je word super lief behandeld en heel fijn geholpen. Als je zelf met foto’s voor je nagels komt niks is te gek ze kan alles maken en denken zeker met je mee!!