Fijne eerste pedicure ervaring gehad bij Lauren. Ze heeft me veel uitleg gegeven en heeft mijn voeten zorgvuldig en deskundig behandeld.
Behandeling door Lauren•Pedicure
Anouk•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I met Lauren a couple of weeks ago and already had three appointments with a fourth planned. I guess I'm a regular now ;-) I'm a fan.
L.L.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lauren is echt een super lieve en gezellige vrouw! Ik voelde mij meteen welkom en op m’n gemak. Ze gaat zeer kundig en hygiënisch te werk. Naar mijn mening had de biab nog iets perfecter aangebracht kunnen worden maar ik ben zeker meer dan tevreden.
Behandeling door Lauren•Nagelversteviging
Esperanza•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele klantvriendelijke service, aanrader!
E.R.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lauren is really friendly. She asks what her client want in terms of shape which I find very important. She gave me good tips and did a nice russian manicure without chipping my skin. Definitely coming back!