Super mooie Biab en fijne pedicure.
Lauren is ook nog eens super gezellig!!!
M.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a treat to come here, Lauren gives me the best pedicures. Salon is always super clean and beautiful, such a lovely place. Would recommend to anyone!
G.K.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
They're always friendly and each time I'm very happy with my nails!
I.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon! Netjes professionele behandeling! Top