Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben voor de derde keer bij Feyza geweest en het was weer heel prettig. Ze is heel aardig en professioneel. Mijn wenkbrauwen zien er top uit.
Ik vind de salon met Feyza een aanrader!!
Behandeling door Feyza•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Gemma•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Feyza weet wat ze doet! Fijne behandeling :)
Behandeling door Feyza•Manicure
Lamyae•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne treatment ik was heel tevreden, gellak blijft mooi zitten en de wenkbrauwen zijn top geworden!