Always love their blowout and I know my hair is not easy to style!
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Ornella•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dames en doen hun werk echt goed! Ben super te tevreden altijd!
Behandeling door özgül•Vrouwen harsen
Samira•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gefohnd en een dijn masker
Vriendelijk personeel
Styling door özlem•Vrouwen - haarverzorging
Lizzy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn wenkbrauwen, ze heeft het goed opgeknapt. Had ze ergens anders laten doen toen verpest, uit laten groeien zoveel mogelijk en erna behandeling gehad bij Yasemin. Weer heel mooi ! Dankjewel