Vandaag voor t eerst door Fahdi geknipt. Super leuke vent, en top geknipt! Leuke aanwinst voor de zaak! 👍🏼😊
Vrouwen knippen
Cindy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met het resultaat! Highlights en kleur zijn perfect
Styling door özlem•Highlights - half hoofd
Laura•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always love it here. Very friendly and experienced people! Also, really happy with the newest team addition (Fabi was his name I think). Can only recommend!
Vrouwen knippen
Saskia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
More of a hair salon than nail place it seems, limited colours available and the application didn’t last long as it chipped the next day, really wanted to like it though at least the staff are all really friendly
Behandeling door özlem•Gellak manicure
Anonymous•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geholpen door Yasmin . Zoals altijd :) erg tevreden. Kom snel terug