Brand wond naast me oog, super opgezwollen ogen die super erg prikken en een heel erg slechte eind resultaat.
Ik ben gister gekomen voor een wimperlifting, ik merkte al heel snel dat mijn wimpers veel te veel zijn gekruld waardoor ze omklappen. Ik ben terug gegaan en heb ik wel me geld terug gekregen en heeft ze het geprobeerd te fixen maar heeft niet gewerkt, fijn dat dat kon. Maar ik zit nu nog steeds voor weken lang met mislukte wimpers en dagen met een super opgezwollen ogen. Niet boeken!
Behandeling door Romy•Wimperlifting
Leonie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I expected more expertise in giving advise and shape to my brows