Echte leuke sfeer en professionele personeel. Schoon, vriendelijk, place to be. Geen min punten .
Natalia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was toppie heel gezellig en vriendelijk ontvangen bedankt daarvoor groetjes truida
Truida •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa is een geweldig goede vakvrouw en ook nog eens een heel leuk mens.
Voel me gehoord en gezien en heb er altijd alle vertrouwen in dat zij goed en mooi werk levert.
Mireille•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed hoor
Bianca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een vriendelijk ontvangst met een kopje koffie of thee.
Goed advies en een heerlijk ontspannen sfeer
Kom hier nu al een paar jaar en ben zeer tevreden over de behandelingen en adviezen
Een aanrader dus