Moderne kapper, heel blij met hoe ik hier geknipt ben!
Styling door Clifton / Owner•Mannen knippen
Gaudi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It was my first time but would definitely come back
The crew was really professional
Styling door Neo•Mannen knippen
Mounir•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper. Sfeer is top en owner knipt erg strak. Kom sowieso vaker terug.
Styling door Allround + Curl specialist•Mannen knippen
Jelle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
was geweldig voor mijn eerste keer. ga volgend keer weer bij ze
Styling door Allround + Curl specialist•Krullen-knippen
Sharona•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a really nice experience, did not wait long. And everyone was super friendly I feel very happy about it. At the beginning it was a bit hard for me to find the venue (it was my first time going there) but besides that everything was perfect !