Ik heb mijn krullen voor de tweede keer bij Megan laten doen en voor het eerst laten knippen, en ik moet zeggen dat ik er HEEL blij mee ben. Megan weet wat ze doet en geeft tussendoor ook advies. Super leuke meid en zeker een aanrader voor alle curlies😊
Styling door Jade•Krullen-knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professional barber
Styling door Clifton / Owner•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
.TOPSERVICE!
Styling door Clifton / Owner•Mannen knippen
Anis•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden! Mijn zoon wil alleen hier geknipt worden.