De afspraak ervoor liep uit, dus ik moest een bosch kwartiertje wachten. Maar verder heel tevreden met service en mijn nieuwe kapsel. Verder gezellig gekletst en fijne sfeer! Dus zou de plek zeker aanbevelen.
Styling door coiffure 1868•Vrouwen knippen
Lotte•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al zo lang. Dus dat geeft mijns inziens aan dat is zeer tevreden ben over het resultaat.
Styling door coiffure 1868•Mannen knippen
Ernst-Jan•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Wederom zeer tevreden over het eindresultaat. Professioneel, vakkundig en kwaliteit. Zeer vriendelijk.
Styling door coiffure 1868•Mannen knippen
Ernst-Jan•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al heel lang en Miranda is een hele goede kapster en ook heel gezellig.
Styling door coiffure 1868•Mannen knippen
Bob•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd weer fijn om naar binnen te schuiven onder het station. Je zou verwachten een inloopkapper maar Miranda werkt rustig en zorgvuldig op afspraak. Ze vraagt altijd naar je veranderwensen en geeft je precies het kapsel dat je nodig hebt voor een gelegenheid of jaargetijde.