Vriendelijke, goede kapster! Ik kom zeker een andere keer langs.
Styling door coiffure 1868•Vrouwen knippen
Vanessa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier graag. De sfeer is ontspannen, personeel vriendelijk, deskundig maar zeker ook professioneel en denken graag met je mee. Ze nemen de tijd voor jou.