Hele vriendelijke, vqkkundige dames. Geven goed advies
Styling door milano•Vrouwen knippen
Anja Roovers•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Keurige kapsalon met vriendelijke kapsters
Styling door milano•Kleuren - uitgroei
Christa•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Very pleasant team. Always helpful and friendly
Styling door milano•Vrouwen knippen
Marieta•8 maanden geleden
Geverifieerde review
De ontvangst was geweldig na lange tijd niet geweest te zijn.
Het knippen geschieden proffesioneel en onder een goede sfeer.
Het resultaat was verzorgt en mooi