Ervaren kapster die gezellig en vakkundig heeft geknipt. Aanrader!
Styling door milano•Mannen knippen
Frans•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende kapsters
Styling door milano•Mannen knippen
Paul•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn, vriendelijk, goed en snel geholpen
Styling door milano•Vrouwen knippen
Loes•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my first time at a hairdresser in the Netherlands and I was nervous but the stylists at the salon were great and understood what I wanted and were super friendly. Best haircut! I highly recommend!
Styling door milano•Vrouwen knippen
Angelique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Van mij niet 5 maar 10 sterren, super goed geknipt door Cynthia !