Behandeling was prettig. Ben goed geholpen. Ben tevreden.
Maria•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat oneffen heden in gezicht , maar in overleg en deskundigheid van Nikki ging ik zeer tevreden naar huis
mariës•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Voel me altijd bevoorrecht met zo’n fijne behandeling , en wat een vakkennis heeft Nikki weet -recief wat ik nodig heb
mariës•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel en gezellig.
100 % tevreden.
Joke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Iedere behandeling kijkt Nikki opnieuw hoe mijn huid eraan toe is en wat volgens haar de juiste behandeling is op dat moment!
Al verschillende behandelingen gehad, allemaal even fijn plus je ziet het resultaat ook ☺️