ik ben echt fantastisch geholpen. Goed geknipt, waanzinnig kleuradvies, hele goeie service (inclusief een broodje van de slager). Een top bedrijf waar ik zeker nog een keer naar terug ga. Anna is geweldig!
jennifer•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
WoW, wat een leuke kapper! Bij binnenkomst ontzettend leuk ontvangen, en een uitgebreid advies gekregen. Alle tijd werd hiervoor genomen. Ik kwam alleen voor een knipbeurt, maar kom zeker terug voor een highlights beurt. Ik heb nooit een vaste kapper gehad, maar dit zou het wel eens kunnen worden. Supersfeer met supermeiden waar iedereen blij van zou worden. Well done ladies!!
Anna•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben gisteren weer heel mooi en natuurlijk gekleurd door renea. Een echte aanrader
mariet•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Super advice and really well executed. Highly recommended.
Sarah•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolutely loved the colour lounge! Warm and friendly reception, great cut & colour, and wonderful service that went above & beyond by Renae & her team. Highly recommended!