Ellen neem echt de tijd om de behandeling goed uit te leggen en alle vragen te beantwoorden. Ze werkt heel precies met als resultaat perfecte wenkbrauwen. Ik voelde mij tijdens de behandeling op mijn gemak. Ellen is professioneel, warm en gezellig maar vooral heel goed in wat ze doet!
Kirsten•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb PMU wenkbrauwen laten doen. Ik ben heel goed ontvangen. Ellen neemt echt de tijd om het uit te leggen. Ze luistert goed naar je wensen. Ze is heel nauwkeurig en is heel professioneel. Ik raad Cosmedico zeker aan.
Chantal •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is de eerste keer dat ik m.n wenkbrauwen heb laten behandelen bij Ellen.
Ze werkt erg precies en relax.
Het was een prettige beleving.
En ga zeker terug voor meerdere behandelingen.
Super salon .
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne bijna pijnloze behandeling! Pmu eyeliner onder en boven. Echt zo blij mee!!