Super gezellige salon waarin je in de watten gelegd wordt, vriendelijk personeel en een mooi resultaat !
Behandeling door Km posthumus posthumus•Nagelversteviging
Phie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik altijd blij met bachandelen omdat mijn nagels zetten altijd zo als ik afgesproken heb en ben ik daar als 2 jaar ga ik veg naar bachandelen altijd blij 👍👍👍👍