Zeer goed geholpen mijn nagels waren echt beschadigd waardoor ik geen nieuwe biap kan laten zetten en dat heeft ze ook eerlijk gezegd en mijn nagels zo toch nog goed verzorgd
Behandeling door Km posthumus posthumus•Manicure
Maike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ze hebben me echt goed behandeld erg professionel een zeer goede ervaring gehad
Behandeling door Km posthumus posthumus•IPL
Tina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service,aardig en een luisterend oor
Behandeling door Km posthumus posthumus•Gellak manicure
Marian•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd fijn geholpen
Behandeling door Km posthumus posthumus•Kunstnagels opvullen
Ilse•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon, mooi & rustgevend
Behandeling door Km posthumus posthumus•Nagelversteviging