Een hele mooie salon , service super fantastisch 👏🏻echt goede uitleg en professioneel 👏🏻zeer tevreden 😊 ik raad iedereen aan 👌
Esseline•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Na een eerste bovenlip filling en Botox in de kin, bleek hierdoor mijn onderliep nu weg te vallen. Met veel kunde en aandacht heeft ze deze in balance gebracht. Perfecte afhandeling zeer blij mee
Jacqueline •9 maanden geleden
Geverifieerde review
3 zone botox behandeling.
Tot nu toe altijd tevreden over het resultaat. Om 4,5 maanden ga ik een herhaal rondje. Dit kan omdat het lang goed blijft zitten.
Gabriele•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer fijn geholpen.
Altijd geduldig en stelt je op je gemak.