Altijd gezellig en topservice! Nagels weer mooi en de cupping sessie was super ontspannend. Echt een aanrader!❤️
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Aysel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al een aantal maanden om de paar weken bij sandy voor een Cupping of massage behandeling deze keer ging ik voor mijn wimpers naar Natascha, ondanks de kleine salon is het een feestje om er naar toe te gaan. Het is er altijd gezellig en Natascha is ook een ontzettende leuke meid! Echt een aanrader!
Behandeling door Natascha•Wimper permanent
Sandy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was fijn om door Natasha mijn nagels te doen. Ben blij met resultaat, kom zeker nog een keer langs
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Shan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Knusse salon, beetje verstopt op de 1e verdieping van een sportschool. Ik was er op een zaterdagmiddag en toen was het heel rustig. Sandy nam de tijd om rustig mijn verhaal aan te horen en de massage maakte me ook echt ontspannen.
Ontspanningsmassage
Isabel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijke dame. Mijn handen zien er weer mooi uit. Zeer tevreden!