mijn afspraak bij curlsndbraids was top! Anisha was super aardig en wist precies wat mijn krullen nodig hadden. ze legde alle stappen uit, gaf me een nieuwe haarroutine en heeft mijn krullen mooi geknipt. ik kom zeker terug!
Naomi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke dame
Georjan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Anisha is een geweldige kapster. Ik voel me mooi als Anisha mijn haar weer heeft gedaan.
En haar tips zijn erg waardevol1