Heel mooi eindresultaat, veel complimenten mogen ontvangen. Zeker een aanrader!
Styling door Anisha•Black hair - braids
Joëlle•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Super geholpen! Echt een aanrader!!
Quinty •24 dagen geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over het resultaat en super klantvriendelijk!
Carolien•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekende service!
Juelz•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, vriendelijk, weet waar ze het over heeft, professioneel. Neemt de tijd om het haar goed te bestuderen, knipt niet teveel eraf. Ontspannen sfeer binnen het salon