Ik heb enorm genoten van de combi-behandeling, bestaande uit een Hydrofacial, Peeling en Microneedling! Tijdens de intake heeft Fatine goed geluisterd naar mijn wensen. Tijdens de behandeling heeft Fatine iedere stap uitgelegd en heeft ervoor gezorgd dat ik mij erg op mijn gemak voelde. Al met al een ontzettend fijne en ontspannende behandeling gehad!
Chaimae•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geef alles netjes aan en houdt rekening met je huid. Wilt zo snel mogelijk resultaten maken dus is niet je tijd en geld aan het verspillen
Basma•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling en erg professioneel!
Nawal•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de derde keer geweest, microneedling, mijn huid wordt hier zo mooi van! ik krijg veel complimenten, pigment is veel minder en rimpeltjes, ik ga nog even door tot 6 keer! en daarna wil ik beginnen met de tca peeling, ze legt het heel goed uit en is superlief altijd! en zeer kundig.
Jojanneke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
I loved it and my skin litteraly looks like glass!!