Altijd de beste service! Ben tot zo ver nooit teleurgesteld.
Styling door Marciano Burgrust•Kinderen knippen
Larissa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak, goede sfeer en vriendelijk personeel. Ook zijn ze nog eens kindvriendelijk, na hun knip beurt krijgen zij altijd iets lekkers. Koppies zijn altijd naar wens gedaan met alle geduld. Mijn kinderen komen er graag en zeggen wij altijd tot ziens.
Styling door Marciano Burgrust•Kinderen knippen
Larissa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt de kapper knipt zoals je het wilt en dat maakt me dan weer blij
Styling door Marciano Burgrust•Mannen knippen
Nizam•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een nette kapsel. En natuurlijk ben ik weer tevreden