De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
141 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd top geknipt door Marciano!
Altijd de beste service! Ben tot zo ver nooit teleurgesteld.
Mooie zaak, goede sfeer en vriendelijk personeel. Ook zijn ze nog eens kindvriendelijk, na hun knip beurt krijgen zij altijd iets lekkers. Koppies zijn altijd naar wens gedaan met alle geduld. Mijn kinderen komen er graag en zeggen wij altijd tot ziens.
Echt de kapper knipt zoals je het wilt en dat maakt me dan weer blij
Weer een nette kapsel. En natuurlijk ben ik weer tevreden
11
1
11
12
13
19
13