De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
141 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Top geknipt! ik ga zeker terug! 20 maart geknipt en het nog steeds goed voor pixiekapsel.
top geknipt
Mijn zoontje is fresh om op vakantie te gaan
Kapsalon is goed bereikbaar en is heel netjes. Ben keurig op de afgesproken tijd geholpen. Marciano is heel aardig en dacht mee over het kapsel. De enige opmerking is dat het fijn zou zijn als het haar na de knipbeurt ook gewassen kan worden. Misschien kan dat gerealiseerd worden als er meer vrouwen klant worden :-)
Mijn zoon is netjes geknipt
3
1
3
4
5
19
5