Top geknipt! ik ga zeker terug! 20 maart geknipt en het nog steeds goed voor pixiekapsel.
Styling door Marciano Burgrust•Black hair - vrouwen knippen
Hanin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
top geknipt
Styling door Marciano Burgrust•Mannen knippen
e•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn zoontje is fresh om op vakantie te gaan
Styling door Marciano Burgrust•Kinderen knippen
Piero•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Kapsalon is goed bereikbaar en is heel netjes. Ben keurig op de afgesproken tijd geholpen. Marciano is heel aardig en dacht mee over het kapsel. De enige opmerking is dat het fijn zou zijn als het haar na de knipbeurt ook gewassen kan worden. Misschien kan dat gerealiseerd worden als er meer vrouwen klant worden :-)
Styling door Marciano Burgrust•Black hair - vrouwen knippen