Was een gezellige afspraak zo wil ik er meer groetjes Cisca
Cisca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super blij met mijn nagels weer helemaal na wens
Janneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Celeste is de beste!! Altijd heel tevreden
Fleur•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Topper!! Na maanden niet geweest te zijn weet ze nog steeds welke vorm en lengte ik altijd had. En mijn nagels zien er weer super uit en gezellig bij gekletst en ik weer even me time gehad tot de volgende afspraak ☺️
Janneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn mooie nagels en het is ook altijd gezellig!