Super fijne gezichtsbehandeling en mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal mooi! Super lieve schoonheidsspecialiste ook!
Behandeling door Daphne•Gezichtsbehandelingen tieners
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toegesneden aandacht en behandeling en liefdevol.
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mieke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is iedere keer fijn om zo geholpen te worden. Daphne heeft verstand van zaken.
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Angelique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen laten bijwerken, ik krijg altijd complimenten over mijn wenkbrauwen en de vraag waar heb ik dit laten doen?
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Daphne is altijd heel belangstellend, vriendelijk en is tevens heel bekwaam. De salon is bovendien altijd spic en span!
Echt 5 sterren en een aanrader!