Uitstekende massage en een heel gezellige en goede sfeer!
Behandeling door Daphne•Ontspanningsmassage
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwam vandaag voor de nabehandeling. Aan de rechterzijde van mijn gezicht was niets meer te zien, de linkerzijde behoefde nog wat nabehandeling. Behandeling was nagenoeg pijnloos en dat was het dan. Daphne zei dat ik altijd even binnen kon lopen mocht ik toch nog iets zien, maar verwachtte niet dat het nodig zou zijn.
Kan het iedereen aanbevelen. Daphne is heel vriendelijk, legt alles goed uit en neemt echt de tijd voor je.
Daphne dank je wel en graag tot ziens.
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Met prachtige wenkbrauwen naar huis! Daphne is heel secuur en heeft het heel netjes en vakkundig uitgevoerd! Kom gauw weer terug!
Behandeling door Daphne•Permanente make-up (pmu)
Jip•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste die ik ken
Behandeling door Daphne•Permanente make-up (pmu)
Sandra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Daphne is rustig, vriendelijk en vakkundig. Ze legt duidelijk uit wat ze gaat doen.
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven