Heerlijke behandeling gehad! Erg ontspannen en professioneel. Amy is een lieve meid en erg goed in haar werk. Heel erg bedankt voor de behandeling! Ik kom zeker terug.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jip•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie en leuk ontvangst heerlijk genoten zekers voor herhaling vatbaar
Ontspanningsmassage
Jan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke behandeling voelde me goed op me gemak en wa weer fris fruitig heerlijk dat doet een mens goed
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sylvia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met m’n wenkbrauwen !
Strak maar toch natuurlijk.
Amy luistert goed naar je wensen en geeft goed advies wat wel en niet haalbaar is.
Ik kom zeker terug !
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft er echt feeling voor en weet way ze doet
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen