Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Barbara•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat en wat een fijne behandeling, professioneel en echt super fijn geholpen
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Merel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een paar jaar bij Daphne, altijd fijn.
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Brenda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer erg naar uitgekeken en niet voor niks!!
Was weer heerlijk. Warm ontvangst, alle tijd voor de behandeling,Begripvol,warm,lief,zorgvuldig en heel vakkundig.
En dan ook nog een massage van de nek tijdens het intrekken van gezichtsmasker......zo lief!! en dan zegt ze ook nog: gewoon omdat het kan. Echt heel subliem.
Kan niet wachten tot de volgende afspraak; zin in!!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen