Fijn, relaxt en een goede prijs-kwaliteit verhouding
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De masseuse is professioneel en masseert fijn. De muziek die op stond was niet rustgevend maar top 40 (al vond ik dit niet storend). Ernaast is een nagelstudio en de geur daarvan rook je zware minpunten. Stoel ligt lekker. Massage voor een uur betaald maar duurde slechts 50 minuten.
Behandeling door Daphne•Ontspanningsmassage
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Haarlem - perfect service, clean and thorough and continue to go as always great.
Behandeling door Daphne•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Andrea•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
prettige behandeling en mooi resultaat!
Ook voor mensen met rood haar :-)
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankzij de fijne behandeling merk ik dat mijn gezicht straalt! Erg tevreden :)
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen