Voor het eerst bij D-care, een hele fijne d-stress behandeling genoten, er werd alle tijd genomen en de sfeer was ontspannen, vriendelijk en professioneel. Zeker een schoonheidssalon om weer naar terug te komen.
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Claudia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne en goede behandeling! Het merkt aan alles dat Daphne weet waar zij het over heeft.
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer heerlijk gemasseerd
Behandeling door Daphne•Ontspanningsmassage
Gabrielle•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling. Daphne is heel precies en dat merk je!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lotte de Burlet•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven