Heerlijk een uurtje ontspannen met een massage en daarna een gezichtsbehandeling. Voel me weer als herboren.
De sfeer is lekker ontspannen en Daphne neemt echt de tijd voor je.
Ik kom hier zeker nog een keertje terug!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Inge •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
The best beauty lady!!!! Fantastic job!!
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Erika•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal prima, niets te klagen! Mijn wenkbrauwen zien er altijd goed uit.
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven