Fijn geknipt, lekker bakje koffie en weer top zoals anders dus!
Tim•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gekleurd : mooie kleuren die bij mijn huid passen
Geknipt: weer precies wat ik bedoelde, tevens een tip gekregen om het te stylen
Al bij al...ik ben erg tevreden, bedankt Michelle !
Bea•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
alles is weer perfect gedaan erg tevreden...
Desiree•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super vriendelijk en heel goed geknipt!
Koos•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel erg goed gegaan en verder hoeft ze niet heel goed te doen ze doet het al heel goed