Altijd goed bij Michele. Misschien ook goed om zeker nu de nieuwe regel in werking is getreden, in het begin de mensen bij binnenkomst nog even te informeren over de verandering van betaald parkeren.
Annet•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig. Vakkundig.echt top
Diny•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Michelle is een fijne en kundige kapster.
Hoort je wensen en geeft daarbij advies.
Ik ben zeer tevreden!
Krystle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, vlot en goed.
Hein•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd; een heel positieve en gezellige ervaring en mijn haar weer fantastisch geknipt en gekleurd!