Het was gezellig en goed geknipt ,je luistert goed wat ik vraag. Tot de volgende keer🙂
cleo•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, goede, vriendelijke, gezellige kapsalon!
Snel en goed geknipt onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Gewoon top!
Gratis parkeren voor de deur is ook handig.