Professioneel en vriendelijk...ik ben zeer tevreden
latchmie•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve vakbekwame kapster die goed naar mijn wensen heeft geluisterd . Een prachtig kleurresultaat alleen aan de lengte zal ik nog even moeten wennen. Ik kom zeker terug .
helma•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt heel mooi gedaan! En vooral heel goed geluisterd naar wat ik wilde! Super vriendelijk! Het is hier echt een aanrader. Ik ben er super blij mee.😍😍😍😍
roos•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Jolijn•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
leuke jongedame, erg vriendelijk, luistert echt naar wat je wil, en ik ben blij verrast met resultaat.