Wederom een hele fijne behandeling gehad!
Daan voelt hee goed aan wat die doet en geeft je wat je nodig hebt om erna weer lekker in je vel te zitten! ik blijf terug komen!!!!
Raymon•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ruimte. Comfortabele massage tafel. Met prettige gezichtssteun. Je straalt rust en kalmte uit, dat is ook erg prettig. Goeie prettige massage met veel aandacht voor de pijnlijke/ sensitieve gebieden.
B•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanochtend geweest voor een massage, na een hele drukke, intensieve kerstweek. Was weer top!!! Alle spanning er weer uit. Mijn rug, schouders en nek voelen weer top! Net als altijd, als ik geweest ben. Je voelt zelf altijd heel goed aan welke plekken wat nodig hebben. Dank je wel!!
Brenda•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima massage. Ik ben bijna van klachten af.
Robert•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede massage in een ontspannen sfeer. Vakkundig. Echt een uur ontspanning