De massage was erg ontspannend en fijn. Er hangt een rustige sfeer, wat het ontspannen ook ontzettend makkelijk maakte.
Daan was een vriendelijke masseur die goed weet wat die doet. Het is 100% aan te raden om naar hem toe te gaan.
Sander•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heerlijk, deze man voelt precies aan wat je nodig hebt, heerlijk aanvulling in het stressvolle dagelijkse leven!
Raymon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu de 2e keer dat ik geweest ben en was weer een fijne ervaring.
Niki•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling is zeer prettig. Daan geeft erg goed de aandacht aan de (pijn) plekken waar je aandacht aan geschonken wilt hebben. De ruimte is prettig en verzorgd. Echt top. Zeker een aanrader.
Olaf•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen. Had last van mijn nek en daardoor hoofdpijn. Daan is een topper!