Vandaag heb ik weer een ontspannen, maar zeker ook een stevige deep tissue massage gehad. Ik voel me altijd op mijn gemak bij Daan en er is ruimte om mijn wensen en klachten aan te geven. En daar wordt goed op ingespeeld. Zeker een aanrader!
Mariska•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima sportmassage. Goed geluisterd en gevraagd naar de klachten. Vervolgens heel gericht aan de slag gegaan.
Pim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top
Jeffrey•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel mij jong maar de jaartjes gaan wel tellen dus eerder blessures. Train momenteel 4 keer per week en gemiddeld 1 of 2 keer per maand een sportmassage bij Daan en dat gaat perfect. Dus een aanrader. Groet Richard
Richard•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voelde mij erg op m’n gemak en kon mij goed ontspannen. M’n spieren zijn eindelijk weer soepel