Had gekozen voor ontspanning massage. Nou dat was het zeker. Was compleet zen ondanks dat ik het uur ervoor me aardig had ingespannen. Volgende keer aan het eind van de dag 😄
Lyn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst vandaag bij Daan de boer sportmassage geweest , was onder de indruk, hij wist waar hij mee bezig was , zeker voor herhaling vatbaar.
Robin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste ervaring met een professionele massage en voelde me een beetje onwennig, maar Daan stelde me heel erg op me gemak. Vraagt de klachten uit en gaat daar mee aan de slag. Vond het erg fijn en relax, nam echt de tijd voor me. Ruimte was super relax en fris. Ga zeker nog terugkomen👍🏻👍🏻
Gerard•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Serieuze professionele jonge vent die echt de moeite doet om je maximaal te laten ontspannen, leuk aangeklede en
lekke ruikende ruimte dus zeker een aanrader!
raymon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer gastvrij en warm ontvangen. Echt even weg van alle dagelijkse stress, gewoon super fijn!