Fijne sfeer, superontspannen behandeling. Ik kom graag een keer terug.
Behandeling door Emma•Zwangerschapsmassage
Pauline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Emma is echt fantastisch. Heel aardig, haar studio is zeer comfortabel en ze is super competent. Mijn man en ik hebben echt buitengewoon genoten van haar massages - heel relaxend en aangepast op onze individuele behoeftes. We komen zeker terug!