Dave is een vakman! Knipt mijn haar altijd prachtig in model.
Styling door Dave Sewtahal•Vrouwen knippen
Heleen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Dave kan gewoon goed knippen
Styling door Dave Sewtahal•Vrouwen knippen
Edo•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Als je eenmaal hebt besloten om je te laten knippen bij Kapsalon Dave Sewta, hoef je nooit meer verder te zoeken. De sfeer in de kapsalon is heel prettig en hij kan ook nog eens heel goed knippen. Kort of lang, bij mij gaat het altijd goed.