Zeer tevreden! Prachtige wenkbrauwen door zeer kundige, leuke en gezellige Angela!
Fijne sfeer en superblij met mijn mooi bijgewerkte wenkbrauwen
Fijne pedicure. Vakkundig, zorgvuldig en vriendelijk. Altijd fijn als je voeten in de watten worden gelegd door Davinia!
Altijd heeeeerlijk om met mooie voeten de deur uit te lopen.
Verwennerij 💕
Toon meer reviews...