Lieve meid, weet waar ze over praat, werkt professioneel en legt alles duidelijk uit
Tessa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden, Demi luisterd echt naar je en geeft ook duidelijk haar vakkundige mening. Eerder een lamination gedaan wat uiteindelijk niet goed is uitgepakt waarna Demi aangaf even de wenkbrauwen met rust te laten en enkel te stylen. Dame die het met haar hart doet en niet voor het geld. Klantje erbij!
Lawa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Net hybrid brows laten zetten en ik ben nu al super blij met het resultaat! Ze zijn mooi strak en vol, precies zoals ik wilde. Ik ben benieuwd hoelang het blijft zitten, maar tot nu toe echt heel tevreden!
Anouk •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een wimperlifting laten doen bij Demi en ik ben super tevreden! Ze is heel professioneel, stelt je meteen op je gemak en werkt heel precies. Mijn wimpers zien er prachtig en natuurlijk uit – echt een mooi resultaat! Je merkt dat ze weet wat ze doet. Ik kom zeker terug!
Amal•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Demi heeft mij erg fijn en professioneel geholpen! Erg blij met het resultaat.